@عاشقــــــــــــیم تا ابــــــــــــد@
@عاشقــــــــــــیم تا ابــــــــــــد@


راز عشق

ای دوست دلت همیشه زندان من است آتشکده عشق تو از آن من

 است آن روز که لحظه وداع من و توست آن شوم ترین لحظه پایان من

 است

عزیزم خیلی وقته دردی مونده تو دلم ..... میخوام راز عشقمو واسه

همه بگم و برم

یادم می یاد روزایی که بهم قول دادی زیاد .... ولی زدی زیر قولت گفتی

 برو منم میام

باشه درو ببند برو بیرون بزار تنها باشم ..... توی تلاطم بغز ثانیه ها رها

باشم

دستات مال من بود ولی قلبت بود از من جدا ..... چه شبهایی به

خاطرت نشستم وای خدا

می خواهی بری برو به درک پس از یادمم برو .... یادت می یاد وقتی

گریه کردم گفتم نرو

حالا من میرم تو هم تنها باش با دل خودت ..... ببین چیکار کردی بزار برو

 از یاد خودش

تمام فکرم توی چشمای تو بود .... کاشکی الان دستهات تو دستهای

من بود

تمام مردم این شهر به من همواره میگن .... تو این سکوت ‌ِسرد مرگ و

بهمراه دارم

همیشه نفرین من به راهت ِ ..... به دل سیاه تو نگاهت ِ

تا ابد فقط میگم خدا خدا ..... کی ِ میشه از دل تو دلم جدا

میدونم همش تو رو به عشق تو ...... میدونم چقدر شلوغه دل تو 

الهی خونه خرابت ببینم ..... تا ابد توی عذابت ببینم

دیگه از نبودنت نمی سوزم ..... دیگه حتی چشم به در نمی دوزم

برو اشک نریز با یاد دلم ..... دیگه نمی خوامت باهات نمی مونم

دیگه حتی نمی خوام اسمتو فریاد بزنم ..... مثل عاشق تو کتابها

اسمتو داد بزنم

بترس از اون روز که با من چشم تو چشم بشی .... من تو فکر تو بودم تو

 بودی تو فکر کی ؟

خیلی ساده از من گذشتی من ساده تر میگذرم .... مثل قبل از نبودنت

 تو خودم نمی شکنم

میشنوم صدایی که هچوقت تو نشنیدی ... صدایی که میگفت تو از

جدایی میترسیدی

آره میترسیدم ولی حالا میگم بی خیال .... حرفات تکراری شده یه حرف

 جدید بیار

کاش می شد ببینمت بهت بگم ..... دیگه از دیدن تو سیر دلم

کاش می شد دیگه چشمام نبیننت .... از درخت غم دیگه تو رو نچینمت

کاش می شد چشماتو گریون میدیدم .... توی تنهایی و غم دلتو خون

می دیدم

کاش می شد برق چشمام بارون کنه ..... سیل غم بیاد و تو رو داغون

کنه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 17 دی 1390برچسب:,

|
 


3 دیماه 1390خداوندیه عشق پاک و مقدس رو توقلب منو دلم انداخت وازاون روز به بعدبودکه معنیه عشق واقعی رو فهمیدیم وباهم عهد بستیم که تا اخر عمربه پای هم بشینیم وعاشقانه وصادقانه همدیگرو دوست داشته باشیم وذره ای ازیاد خدا غافل نباشیم.... عشق یعنی عرفان,یعنی ازخودخواهی گریختن وبه دیگران اندیشیدن عشق یعنی تعهد,صداقت وطی کردن راهی نامعلوم که ممکنه به نابودی بکشه امامطمئنابه بیراهه نمیره چون عشق ازهوس مجزاست,هوس روهرکسی میتونه تجربه کنه اماعشق وفقط انسانهای پاک وخالص میتونن درک کنن,عشق مثل یه سایه بون میمونه که توسایه اش میخوابی ورویاهای زیبامیبینی.هرکس ممکنه ادعاکنه عاشقه امااین فقط یه ادعاست عاشق واقعی اونیه که به خاطردیگری ازحق خودش بگذره واهل ریاوفریبم نباشه..خیلیه فقط فکرمیکنن عاشقن امادرواقع نیستن چون همین ادمااگه چندروزدرکناردیگری وبه اصطلاح بامعشوق زندگی کنن خیلی زودخسته میشن والتهاباتشون به یه خاکسترسردتبدیل میشه,عشق واقعی درسایه ی وصل هم کمرنگ نمیشه چون دوتاعاشق فقط به فکررضایت طرف مقابل هستن وای طوریه که سالهاکنارهم زندگی میکنن بااشکهای دیگری اشک میریزندوباخنده هاش میخندن وبادردهاش دردمیکشن و خلاصه خودشونو وقف میکنن...

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

دو عاشق

 

بهمن 1390
دی 1390

 

دلم
نقاشی
آشتی
عشقمی
راز عشق
خدایا
درهمین حوالی
تقدیم با عشق به دلممممممممم
مهربانم ای خوب
دردناک تری لحظه ی زندگی
دخترخانم عاشق
آغاز عشق

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان @عاشقـــــــــ ـــیم تا ابـــــــــــ





نت زوم
مرکز دانلود رایگان کتاب ، مقالات و نرم افزار کامپیوتر
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 18382
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->